Wniosek dotyczący bezpłatnego odbioru odpadów zawierających azbest

Wójt Gminy Kocierzew Południowy informuje, że mieszkańcy, u których odpad zawierający azbest został zdemontowany i zalega na posesjach położonych na terenie Gminy, mogą składać wnioski dotyczące bezpłatnego odbioru odpadów.
Odbiór będzie zrealizowany jedynie w przypadku złożenia projektu oraz otrzymania dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
W celu zakwalifikowania do projektu właściciel nieruchomości musi złożyć wniosek stanowiący załącznik do „Regulaminu finansowania zadań z zakresu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Kocierzew Południowy”.
W celu prawidłowego wypełnienia wniosku należy przygotować numer ewidencyjny działki, na której zgromadzony jest azbest oraz ilości wyrobów zawierających azbest w m2.
Rolnicy oraz przedsiębiorcy, którzy azbest usunęli z budynków wykorzystywanych na działalność gospodarczą muszą dostarczyć zaświadczenia o otrzymanej pomocy de minimis. Szczegóły określa Regulamin.

Miejsce załatwienia sprawy

Urząd Gminy w Kocierzewie Południowy
Kocierzew Południowy 83, 99-414 Kocierzew
Pokój nr 2

Osoba obsługująca sprawę

Lucyna Sierota

inspektor

46 839 40 56
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Podstawa prawna

Pliki do pobrania